بسیاری از مدیران به اشتباه پرسنل خود را صرفاً به چشم یک نیروی کار می بینند و نه سرمایه انسانی. در صورتیکه برای جذب و نگه داشت نیروهای خود هزینه هایی را بطور مستمر پرداخت می نمایند. حتی بعضاً با آموزش های خود ارزش این سرمایه را در بازار کار افزایش می دهند. از طرفی کیفیت و کارآیی نیروهای یک رستوران با کیفیت محصولات، خدمات و ارزش برند رابطه مستقیم دارد و کارفرما عملاً یکی از سرمایه گذاری های مهم خود را در زمینه سرمایه انسانی انجام داده است.
با آموزش پرسنل، انگیزه آنها به ادامه کار در مجموعه شما افزایش یافته و موجب نگرش درست به انجام وظیفه در پرسنل و کاهش خطا خواهد شد. با آموزش حرفه ای، اعتماد به نفس آنها افزایش یافته و در پی راه هایی جدید برای کسب مهارت هایی بالاتر خواهند بود.
رستوپرو با در اختیار داشتن مجرب ترین اساتید ایران در زمینه آموزش اصول و فنون میزبانی، پذیرایی و تشریفات آماده برگزاری کلاس های آموزشی برای پرسنل رستوران ها و کافه ها می باشد.